Αθανασίου Δημήτριος
Είναι ενδεικτικό ότι στο χώρο της Θεολογίας διίστανται οι απόψεις σε διάφορα μη δογματικά θέματα. Στην προκειμένη περίπτωση αρκετοί είναι οι θεολόγοι που ισχυρίζονται ότι δεν υπάρχουν αποδείξεις στο Χριστιανισμό, αλλά ενδείξεις. Κατά τη δική μου εκτίμηση οι Θεολόγοι αυτοί σφάλουν, διότι το πρώτο άνοιγμα του Χριστιανισμού έγινε με απτές αποδείξεις.
Σύμφωνα με την αναφορά των Ευαγγελίων και των πράξεων των Αποστόλων, ο Κύριος μετά το θάνατό του απέδειξε την Ανάστασή του. Επίσης είναι χαρακτηριστικό ότι πουθενά στα Ευαγγέλια δε γίνεται αναφορά για θαύματα του Κυρίου, αλλά για σημεία και τέρατα (Ιωάνν. 4,48). Συνεπώς, μέσω αποδείξεων (δηλ. θαυμάτων) πίστεψαν οι άνθρωποι στον Χριστό, ακόμα και κατά την αποστολική περίοδο το κήρυγμα από μόνο του δεν επαρκούσε αλλά χρειαζότανε παράλληλα και το θαύμα .
Έτσι, λοιπόν, από την πρώτη κιόλας εμφάνιση του Χριστιανισμού στον κόσμο, έχουμε αποδείξεις της υπάρξεώς του. Οι αποδείξεις αυτές παραμένουν ακέραιες και ανόθευτες μέσα στο χρόνο της ιστορίας, έχοντας υπόψιν τα λείψανα του Αγίου Σπυρίδωνα, του Αγίου Γεράσιμου κ.α.
Επίσης τα ίδια τα κείμενα (οι πηγές) του Χριστιανισμού είναι μια απόδειξη. Η Αγία Γραφή και ιδαιτέρως η Καινή Διαθήκη είναι το αρχαιότερο βιβλίο στον πλανήτη. Επίσης κατέχει και την πρώτη θέση στην ποσότητα αντιγραφών (μόνο από την Καινή Διαθήκη έχουν σωθεί 5.700 χειρόγραφα) κατά παρόμοιο τρόπο κατέχει και την πρώτη θέση και στην ποιότητα των χειρογράφων, αφού όπως λέει ο κ. Σωτήριος Δεσπότης ότι: Καμιά βασική χριστιανική διδασκαλία δε βασίζεται πάνω σε λανθασμένη ανάγνωση και καμιά αναθεώρηση κάποιας λέξης δεν οδήγησε σε διόρθωση της διδασκαλίας αυτής, εκτός από το γνωστό »κόμμα Ιωάννου[1]».
Επομένως, είναι χρέως μας να μπαίνουμε στη διαδικασία της Απολογητικής και να υπερασπιζόμαστε την Πίστη μας, διότι όπως ανέφερα παραπάνω ο Χριστιανισμός έχει αποδείξεις και εφόσον έχει αποδείξεις, μπορούμε να αναμετρηθούμε με τις ψεύτικες ιδεολογίες, θρησκείες κ.α.
Υποσημειώσεις
1. Σωτηρίου Δεσπότη, «ο Κώδικας των Ευαγγελίων», Εκδόσεις Άθως-Αθήνα 2007, σελ. 46-51
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου