Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

ΦΙΛΕ ΕΤΕΡΟΔΟΞΕ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΤΑΔΙΩΚΩ;




 
ΦΙΛΕ ΕΤΕΡΟΔΟΞΕ
ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΤΑΔΙΩΚΩ;
Ιωάννου Χρυσοστόμου


      «…Απομακρύνσου εσύ από το πρόβατο μου, απομακρύνσου από το κοπάδι μου, μη μου το καταστρέφεις.
Εάν όμως μου καταστρέφεις το κοπάδι, με κατηγορείς ότι σε καταδιώκω; Αν ήμουν βοσκός προβάτων, θα με κατηγορούσες διότι δεν καταδιώκω τον Λύκο που επιτίθεται στο κοπάδι;
Είμαι βοσκός λογικών ζώων, δεν σε διώχνω με πέτρα, αλλά με λόγια. Ή μάλλον δεν σε διώχνω, αλλά σε προσκαλώ, γίνε πρόβατο, έλα, μπες στο κοπάδι μου.
Γιατί καταστρέφεις το κοπάδι εσύ που οφείλεις να το μεγαλώσεις; Δεν διώχνω εσένα, αλλά διώχνω Λύκο, εάν δεν είσαι Λύκος δεν σε διώχνω. Εάν όμως έγινες Λύκος, να κατηγορείς τον εαυτό σου».


(Ιωάννου Χρυσοστόμου έργα, ΕΠΕ, τόμος 8Α)
 
Tertilianos για το:
ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΝ ΕΓΚΟΛΠΙΟΝ    www.egolpion.com


Read more: http://www.egolpion.com/EE2FFAF0.el.aspx#ixzz3KpltZpf9

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου